Przegląd najważniejszych zmian w menu Business Class
Przegląd najważniejszych zmian w menu Business Class
Wejście na pokład, start i relaks. Lufthansa zadba o podniebienia najbardziej wymagających podróżnych wraz z nowym menu na pokładach Business Class. Nowych smaków spróbujemy podczas połączeń na trasach międzykontynentalnych.
Drink powitalny
Podróżni standardowo rozpoczną lot od drinka powitalnego. Jako alternatywę do wody i wina musującego linia lotnicza zaoferuje nowy firmowy drink Avionic. Aperitif Avionic oparty jest na nutach brzoskwini i dzikich ziół łąkowych podany zostanie z lodem i tonikiem.
Domowy chleb
Symbolu gościnności, z jakim często utożsamiany jest chleb, nie mogło zabraknąć także podczas długiego lotu. Specjalny ręcznie robiony chleb stworzony specjalnie dla linii Lufthansy przez Światowego Piekarza Roku 2022 Axela Schmitta będzie podawany z ręcznie robionym masłem i wysokiej jakości oliwą z oliwek jako przystawka. W każdym kwartale dostępny będzie inny rodzaj autorskiego wypieku.
Wegetariańska przystawka
Po raz pierwszy gościom Klasy Biznes zostanie podane wegetariańskie amuse-bouche, czyli drobna przekąska w formie jednego dania na tzw. kęs ze specjalnego wyboru szefa kuchni. W ofercie znajdą się zarówno typowe antipasti, jak i sushi.
Przekąski na pokładzie
Podróżni będą mogli skorzystać także z nowej modułowej oferty przekąsek między posiłkami, która różnić się będzie zależnie od długości trasy i pory dnia. Znajdą się wśród nich świeże owoce, ale także świeże słone i słodkie przekąski, takie jak szaszłyki z pomidorami i mozzarellą czy wrapy z pastrami.
Odrobina słodyczy
Od czerwca 2024 roku każdy pasażer Business Class otrzyma także małe pudełko czekoladek Lindt w ekskluzywnym designie Lufthansy. Słodkości będą prezentem po zakończonej podróży.