Do Pendolino wraca usługa gastronomiczna
Od 27 czerwca wracają usługi gastronomiczne we wszystkich składach Express InterCity Premium (EIP). Przestrzeń gastronomiczna została udostępniona na nowo, po przerwie spowodowanej ograniczeniami związanymi z COVID-19. Już teraz można skorzystać z menu dostępnego w wagonie gastronomicznym, a także zamówić posiłek do zajmowanego przez nas miejsca. Oprócz tradycyjnej formy zamawiania posiłków u obsługi zachęcamy do skorzystania z aplikacji mWARS.
Zgodnie z powszechnymi zaleceniami dotyczącymi usług gastronomicznych, zostały wprowadzone specjalne zasady sanitarne. Podobnie jak w całym pociągu, w strefie gastronomicznej obowiązuje nakaz zasłaniania ust oraz nosa. Maseczkę można zdjąć dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku oznaczonym jako zdezynfekowany. Przed wejściem do wagonu gastronomicznego, podróżni zobligowani są do dezynfekcji rąk. Uczula się także o zachowanie odpowiedniego dystansu, z tego powodu dostępnych będzie jedynie 50% wszystkich stolików. Wszelkie obostrzenia widoczne będą na plakatach wiszących przed wejściem do strefy gastronomicznej, komunikowane przez skład konduktorski oraz wyświetlane na specjalnych ekranach pokładowych.
W następnej kolejności usługi gastronomiczne zostaną przywrócone w pozostałych kategoriach pociągów: Express InterCity (EIC i EC), InterCity (IC) i Twoich Liniach Kolejowych (TLK).