PLL LOT rozszerza ofertę dla pasażerów
Oferta PLL LOT w zakresie obsługi i produktu pokładowego jest na bieżąco dostosowywana i rozszerzana, aby poprawić komfort podróży pasażerów w okresie obostrzeń związanych z epidemią koronawirusa.
Szeroki wybór prasy polskiej i zagranicznej w wersji cyfrowej zastąpił dostępną do tej pory ofertę gazet papierowych na pokładach samolotów. Asortyment tytułów został zwiększony do ponad 1000 czasopism polskich i zagranicznych. Wśród oferowanej prasy są dzienniki i magazyny w kilkudziesięciu wersjach językowych (m.in.: polskiej, angielskiej, węgierskiej, chińskiej, czeskiej, duńskiej, hiszpańskiej, japońskiej, czy koreańskiej), a także magazyn pokładowy LOT-u „Kaleidoscope”. Wybrane tytuły można pobierać na 36 godzin przed wylotem i do 6 godzin po wylądowaniu. Usługa jest dostępna dla wszystkich pasażerów, niezależnie od klasy i kierunku podróży, a jej głównym założeniem jest minimalizacja zagrożenia przenoszenia się bakterii i wirusów.
Obsługa zmian i zwrotu biletów odbywa się poprzez formularz na stronie internetowej, bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Przewoźnik wprowadził także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania. Bot potrafi rozpoznać temat i przekazać precyzyjną odpowiedź na pytanie, bądź przekierować pasażera na strony informacyjne lot.com.
Do oferty serwisu pokładowego zostały wprowadzone nowe przekąski - od 1 czerwca nowością w rejsach krajowych jest słodka drożdżówka, butelka wody dla każdego pasażera i chusteczka dezynfekująca. Na rejsach krótkodystansowych pasażerom bezpłatnie oferowany jest ponadto wybór słonych i słodkich przekąsek.
Pasażerowie rejsów dalekodystansowych we wszystkich klasach rezerwacyjnych, oraz w klasie LOT Premium Class i LOT Business Class na trasach krótkodystansowych mogą zamawiać bezpłatne posiłki specjalne poprzez samoobsługową opcję lot.com. Aplikacja Google Pay umożliwia korzystanie z kompatybilnych kart pokładowych.