Bezpieczeństwo sanitarne gości w hotelach Marriott International
Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo gości oraz pracowników, sieć Marriott International zareagowała na pandemię, wdrażając nowe procedury, które podniosły istniejące wcześniej standardy na jeszcze wyższy poziom, dostosowany do aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych. W ramach podjętych działań powołano Radę ds. Czystości (Marriott Cleanliness Council), w której skład weszli eksperci m.in. z zakresu higieny, zapobiegania infekcjom, czy też bezpiecznego przygotowywania i podawania żywności i napojów.
W wyniku prac Rady wdrożono szereg rozwiązań, mających na celu maksymalne zabezpieczenie gości i pracowników, takich jak:
- dobrze widoczne oznakowanie przypominające o konieczności zachowania dystansu społecznego i noszeniu maseczek ochronnych
- zwiększenie częstotliwości dezynfekcji przestrzeni wspólnych oraz pracowniczych
- zakup elektrostatycznych opryskiwaczy
- zminimalizowanie kontaktu między gośćmi a pracownikami restauracji i recepcji (m.in. poprzez montaż plastikowych przegród)
- wprowadzenie obowiązku dezynfekcji rąk w przypadku posiłków wydawanych w formie bufetu
W ograniczaniu ryzyka infekcji pomagają również nowoczesne technologie. Dzięki aplikacji Marriott Bonvoy goście hotelowi mogą samodzielnie zameldować się w pokoju, zamówić room service, czy też skontaktować się z recepcją — wszystko w myśl zasady go-contactless.
Cenimy technologie, ale z drugiej strony bardzo zależy nam na tym, aby gościnność pozostała naszym priorytetem i mogła być realizowana w tradycyjny sposób – poprzez dobre relacje z gośćmi, spotkania (odbywane oczywiście w zgodzie z zasadami przeciwdziałającymi rozprzestrzenianiu się epidemii) i tworzenie przyjaznej, bezpiecznej atmosfery. - podsumowuje Joanna Czechowska — Marketing Director Poland.
Do sieci Marriott International należy w Polsce 19 obiektów, operujących zarówno pod marką Marriott, jak również pod innymi (m.in. Sheraton, Westin, Courtyard).