Bezpieczny pobyt w hotelach PURO
Hotele sieci PURO, mając na uwadze zmianę priorytetów gości na kwestie związane z ochroną przed wirusami i bakteriami, wdrożyły w codziennej działalności standardy odzwierciedlające najnowsze wytyczne GIS. Zostały one opracowane przez grupę wewnętrznych i zewnętrznych ekspertów ds. bezpieczeństwa żywności, higieny i zapobiegania infekcjom.
Standardy bezpieczeństwa hoteli PURO obejmują podstawowe obszary ochrony antywirusowej, w szczególności:
Osłona twarzy:
- obowiązkowe zakrywanie twarzy i nosa we wszystkich wspólnych przestrzeniach zarówno dla gości, jak i personelu
Dystans społeczny:
- oznakowanie przypominające o konieczności utrzymywania dystansu społecznego oraz stosowania środków bezpieczeństwa i higieny
Ograniczony serwis bezpośredni:
- zameldowanie i zgłoszenia serwisowe za pomocą tabletu
- obsługa a'la carte - menu dostępne na urządzenia mobilne
Schemat utrzymania czystości:
- szeroka dostępność środków do odkażania i dezynfekcji rąk w kluczowych miejscach hotelu
- rygorystyczne protokoły czyszczenia przestrzeni wysokiego ryzyka
- ograniczenie do minimum ulotek, czasopism, albumów
- dezyfekowanie recepcji każdorazowo po obsłudze
- regularne wietrzenie pokoi i dezynfekcja za pomocą lamp UV po każdym pobycie
- korzystanie wyłącznie z certyfikowanych systemów prania bielizny hotelowej, a produkty stosowane do odkażania części wspólnych i pokoi są nietoksyczne i bezpieczne dla zdrowia i środowiska
- chusteczki do dezynfekcji części wspólnych w pokoju są udostępniane na życzenie gościa
Bezpieczeństwo żywności:
- ochrona twarzy podczas przygotowywania posiłków
- dodatkowe procedury sanitarne w obszarze kontroli dostaw, magazynowania oraz produkcji
- audyty wewnętrzne
- zastawa stołowa wyparzana w profesjonalnych urządzeniach
- regularnie dezynfekowane stoły oraz obszary wspólne restauracji i barów
- ograniczenie maksymalnej liczby gości mogących jednorazowo przebywać w restauracji lub barze
"Za kulisami":
- zwiększenie częstotliwości sprzątania i dezynfekcji zaplecza, ze szczególnym uwzględnieniem częstych powierzchni dotyku
- rygorystyczna procedura operacyjna związana z gospodarką odpadami, szczególnie przedmiotów wysokiego ryzyka
- każdy pracownik podlega badaniu stanu zdrowia / temperatury przy wejściu na teren hotelu
"Wiemy, że obecna sytuacja może budzić niepokój. Zadbaliśmy również o to, aby w tym trudnym okresie nasze zasady rezerwacji i anulowania pobytu pozostały maksymalnie elastyczne dla Gości. Podczas pobytu w PURO możesz spać spokojnie” – mówi Izabela Sikora, Regionalny Dyrektor Sprzedaży.