W 2021 roku LOT obsłużył ponad 4 mln pasażerów
Polskie Linie Lotnicze LOT podsumowały rok 2021. Statystyki wyglądają optymistycznie, przewoźnik obsłużył aż 4,2 miliony pasażerów. Dzięki tej liczbie linia poprawiła swój wynik z 2020 roku o 35%. Wynik ten może cieszyć, choć w dalszym ciągu widoczny jest wyraźny spadek w stosunku do rekordowego roku 2019 (-58%).
„Narodowy przewoźnik wykonał w sumie ponad 54.000 operacji na 151 trasach, odwiedzając 109 portów lotniczych, przewożąc niemal 4,2 mln pasażerów, pokonując w tym czasie 80 milionów kilometrów” - informuje PLL LOT w komunikacie prasowym.
Linia przypomina, że rok 2021 był rokiem wprowadzania kolejnych udogodnień dla pasażerów. Podróżujący Boeingami 737 zyskali bezprzewodowy system rozrywki pokładowej, nową ofertę posiłków w klasie ekonomicznej, a także nową odsłonę serwisu lot.com, gdzie zamówienie dodatkowych usług stało się wygodniejsze.
– Czas pandemii szczególnie mocno dotknął branżę lotniczą. Jednak w PLL LOT spożytkowaliśmy
ten okres na wykorzystanie wszystkich nadarzających się możliwości biznesowych, rozwijając się tam, gdzie popyt był największy – w przewozach wakacyjnych i cargo. Dziękuję naszym Gościom za każdą podróż na naszych pokładach, a Partnerom biznesowym za zaufanie i współpracę – powiedział Michał Fijoł, członek Zarządu PLL LOT ds. Handlowych.