KLM z nagrodą World Class Award 2024
KLM Royal Dutch Airlines otrzymały nagrodę World Class Award 2024 od APEX. Jest to wyjątkowe wyróżnienie za osiągnięcia w kategoriach: bezpieczeństwo, dobre samopoczucie podróżnych i zrównoważony rozwój.
Już trzeci rok z rzędu Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM otrzymały prestiżową nagrodę branżową APEX World Class Award. Nagroda jest przyznawana przez klientów i branżę lotniczo-turystyczną i stanowi wyjątkowe uznanie dla osiągnięć linii w takich obszarach jak bezpieczeństwo, dobre samopoczucie podróżnych i zrównoważony rozwój. Zwycięzcy są wybierani co roku przez stowarzyszenie APEX (Airline Passenger Experience Association) na podstawie przeprowadzanych audytów i recenzji konsumenckich, a trofeum może trafić tylko do tych linii, które wcześniej uzyskały już pięciogwiazdkową ocenę.
KLM najlepsze pod względem zrównoważonego rozwoju
Poza nagrodą World Class Award 2024 linie KLM uznano za najlepsze w swojej klasie pod względem zrównoważonego rozwoju. Nagroda World Class Award odzwierciedla jakość usług, wrażenia pasażerów w kontaktach z linią, bezpieczeństwo i starania w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. KLM nieustannie doskonali swoje interakcje z klientami we wszystkich tych obszarach, zarówno na pokładach swoich samolotów, jak i na lotniskach oraz w salonach lotniskowych.
Komfortowa i bezpieczna podróż z KLM
Jesteśmy dumni i zaszczyceni faktem, że trzeci rok z rzędu KLM zdobył nagrodę World Class Award. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom bezpiecznej i komfortowej podróży, ale też staramy się, aby transport lotniczy był coraz czystszy, cichszy i paliwooszczędny. W tym celu intensywnie inwestujemy w nowoczesną flotę i zrównoważone paliwo lotnicze (SAF). Nagroda jest dla nas zaszczytem i wyrazem uznania wysiłków wszystkich pracowników KLM, który motywuje nas do dalszego ulepszania naszych produktów i usług. - powiedział Barry ter Voert, Dyrektor ds. rozwoju biznesu KLM.
Czym jest APEX?
Międzynarodowe stowarzyszenie APEX (Airline Passenger Experience Associacion) jest największą, renomowaną organizacją, która zajmuje się badaniami rynkowymi i oceną satysfakcji klienta w odniesieniu do usług linii lotniczych.
Tegoroczna nagroda World Class Award została przyznana ośmiu liniom lotniczym. Oprócz KLM, nagrodzono Emirates, Singapore Airlines, Qatar Airways, Japan Airlines, Xiamen Airlines i Saudia.